Alternatív csomagküldő szolgáltatásunk költség- és idő hatékony kézbesítési megoldást kínál webáruházak és interneten értékesítő cégek számára. Szolgáltatásunknak köszönhetően, partnereink ügyfelei egyszerűen, kényelmesen, vehetik át rendeléseiket igazodva napjuk menetéhez.
A Pick Pack Pont partnereként vállalkozásuk azokat a potenciális vásárlókat is elérheti, akik bár a termékeiket vonzónak találnák, de kevés a szabadidejük, vagy a klasszikus futárszolgálatok számukra esetlegesen magas árai miatt, más esetben elállnának a kiszállítástól, így egyúttal a vásárlástól is.
A csomagok kiszállítási helyre érkezéséről választásuknak megfelelően sms-ben, és / vagy e-mailben értesítőt küldünk ki, melynek megérkezése után a küldemény átvételére 5 naptári nap áll rendelkezésre. (5 naptári nappal meghosszabbítható a Webshop vagy Vásárló kérésére) A Pick Pack Pont rendszere webáruházak részére logisztikai szolgáltatást biztosít (az előre meghatározott csomagolásban és lehetséges méretekben érkező csomagok szortírozása, szállítása, nyomon követése, átadása stb.), míg vásárlóik felé egy dinamikusan elérhető, átmeneti postafiókként funkcionál.
A közel 800 pont között találják az Inmedio és a Relay üzleteket. Előbbiek megtalálhatóak a bevásárlóközpontokban, hipermarketekben, nagyvárosaink sétálóutcáin, míg utóbbiak a főbb közlekedési csomópontoknál. Továbbá az autóval közlekedők számára kitűnő lehetőséget teremtenek a csomagátvételre a MOL, OMV töltőállomások. Szintén Pick Pack Pont partnerek a Co-op hálózat boltjai és országosan közel 100 független átadópont.
Szolgáltatási palettánk elemei az egyes területek esetében:
Logisztika (csomagszállítás)
- Internetes csomagfeladás
- Beszállítói szállítmányok felvétele
- A beszállítói csomagok vonalkódos érkeztetése
- Szortírozása
- A csomagok budapesti és vidéki átvételi pontokra történő kiszállítása
- A csomagok zárt rendszerben, vonalkóddal történő érkeztetése és indítása logisztikai rendszerünkben
- Csomagok átvételi pontjainkon történő tárolása megállapodás szerinti időtartamig (5+5 nap)
- Csomagátadás a vevőnek bizonylat kiállítása mellett, üzleteinkben a hét minden napján, hosszú nyitvatartási időn belül
- Visszáru kezelése (normál és vevői visszáru egyaránt)
Ügyfélszolgálat
- Partnereinkkel történő kapcsolattartás
- A csomagok nyomon követése
- A csomagokkal felmerülő feladatok megoldása
- Átvételi pontokkal történő kapcsolattartás
- Elszámolás egyeztetése, számlázás
Egyéb szolgáltatásaink
- A vásárló értesítése email-ben vagy sms-ben a csomag átvételi pontra érkezését követően
- A szerződött partnereinknek marketing felületet biztosítunk
- Rendszerünkbe a belépés díjtalan!