Főoldal > Track&Trace – Információ a feladott csomagokról

Track&Trace – Információ a feladott csomagokról

A Partner Portálnak köszönhetően ügyfeleink számára on-line, valós idejű információkövetést teszünk lehetővé a küldemények állapotáról, a kézbesítés megtörténtéről.

Miért jó az új felület?

  • Pick Pack Pont-ra és Házhoz szállításra egy felületen követheti a csomagok státuszát, azonos struktúrájú riportokat készíthet a feladott csomagokról.
  • A vásárló a weboldalon lévő csomagkereső felületen a csomag várható érkezési napjáról is értesülhet.
  • Már saját vonalkódjára is kereshet, így még könnyebben összekötheti saját rendszerében lévő adataival a csomagfeladásait.
  • A több darabos szállítmány lekérdezés esetén a listanézetben tekinthetjük meg a több darabos szállítmány részletes adatait.
  • Lekérdezheti az egy adott napon, vagy héten sikeresen kézbesített küldemények státuszát
  • Könnyedén megtekinthető a teljes aláírt fuvarlevélkép.
  • Ki tudja exportálni azon küldeményeket, melyeket nem tudunk kézbesíteni.

Lekérdezési lehetőségek

Számos szűrést végezhet, attól függően, hogy milyen információra van szüksége. Ezekeket a paramétereket természetesen tetszőlegesen kombinálhatjuk is. Napi, heti és havi riport is készíthető így könnyedén.

  • Időintervallum beállítása: A létrehozás dátuma mezőjére kattintva naptárból választhatjuk ki a kezdő-, ill. a végdátumot.
  • Kézbesítés módja: Pick Pack Pont és/vagy Házhoz szállítás
  • Vonalkód/csomagszám/Fuvarlevélre kód alapú keresés
  • Címzett nevére indíthat keresést
  • Megrendelés kódja mezőben a csomagfeladás során megadott egyedi kódra kereshet
  • Ha több telephellyel rendelkezik, úgy kiválaszthatja melyik telephelyen feladott csomagokra indít lekérdezést

Állítsuk be a kívánt lekérdezési paramétereket, majd a Szűrés gombra kattintva megjelennek a képernyőn a beállításnak megfelelő küldemények adatai.

pp_riport

Riport készítése / exportálás

A programból számos lekérdezést, szűrést végezhetünk, melyet Excel táblába kiexportálni csupán egy mozdulat. A leszűrt listát a Riport készítése gombra kattintva Excel táblába tudjuk kimenteni.

  • A listanézetben 45 napig visszakereshetőek a csomagok
  • Riport készítése: A dátumszűrő segítségével állítsa be az időszakot és ezt követően kiexportálhatja az adatokat 2016.02.01-ig visszamenőleg.

Partneri státuszok

  • A megjelölt főstátuszokra végezhet szűréseket.
  • A Kézbesítés folyamatban és a Sikertelen kézbesítés státuszok csak Házhoz szállításra érvényes.
  • A Kiszállítás alatt és a Pick Pack Pont-ra érkezett a csomag státuszok csak Pick Pack Pont esetén szűrhető.
  • A többi státuszra egységesen végezhet szűréseket.

Küldemény és csomagtörténet

A lista nézetben az adott küldemény alap adatait tekintheti meg. A Címzett nevére kattintva egy részletes történetiséget tekinthetünk meg az adott küldeményről, továbbá a fuvarlevélhez tartozó aláírás képet, illetve házhoz szállítás esetén, a térképen megjelenítésre kerül az átvétel helyszíne.

  • Több csomagból álló küldemény esetén a lista nézetben csak a teljes küldemény státusza látható.

A csomag adatait az alábbi részletező segítségével követheti nyomon, valamint az aláírt Fuvarlevélképet is lekérdezheti, a csomag átvételét követő 1 héten belül.

  • Több csomagból álló küldemény esetén a Csomagadatok résznél kerül ki listázásra az összes csomagadat.
  • A csomag várható érkezése a csomag raktárba érkezését követően megtekinthető a partnerek számára.

Vásárlói nyomkövetés a weboldalon

Az interneten keresztül elérhető vásárlói csomagkereső által könnyedén megtekinthető a címzett által várt küldemények státusza.

A címzettek/vásárlók részére biztosított csomagkeresők:

http://www.pickpackpont.hu/csomagkereso/

Automatikus tracking státusz betöltése

Az új csomagkereső paraméterezése a már megszokott formában működik, a piros CSOMAGSZÁM helyére kell beírni a helyes csomagszámot:

http://www.pickpackpont.hu/csomagkereso/?bc=CSOMAGSZÁM

Ezzel a funkcióval kiküldheti a vásárlói tájékoztatóban a nyomkövető oldal közvetlen elérését, vásárlója egyetlen kattintással tájékozódhat a csomagok státuszáról.

Vásárlói státuszok

Házhoz szállítás

  • A csomagot még nem adta át a Feladó szállításra
  • A küldeményt a Sprinter Futárszolgálat átvette
  • A csomag a Sprinter futárnál van, kézbesítés alatt
  • Sikeres csomagátvétel

Pick Pack Pont

  • A csomagot még nem adta át a Feladó szállításra
  • A csomag átadásra került a Feladó részéről. Várható pontra érkezési nap: dárum
  • A csomag szállítása folyamatban. Várható pontra érkezési nap: dátum
  • A csomag megérkezett a PickPack Pontra. Pick Pack Pont: Cím

Fontos

Futáraink nem minden esetben kézbesítenek elektronikusan, PDA-val, illetve az üzletekben is történhet papír alapon a csomag átadása. (pl.: sérült, rosszul látható vonalkód, technikai nehézség stb.). Ezáltal előfordulhat, hogy nincs látható kézbesítési esemény a rendszerben, de a csomag már kézbesítve lett. Ilyen esetekben az Ügyfélszolgálatunk tud segíteni: info@sprinter.hu.