ppp_cikk_szk

2016.03.29.

Automatikusan frissülő térképes boltlista

Tájékoztatjuk, hogy a Pick Pack Pont boltlista folyamatosan változik, akár naponta is történhet változás a Pontok elérhetőségét tekintve, így az alábbi fontos tényezőkre szeretnénk felhívni a figyelmét.

Weboldalán használjon automatikusan frissülő térképes boltlistát, melyhez a megoldást mi biztosítjuk!

Automatikusan frissülő térképes boltlista

Alkalmas információs oldalakon vásárlói tájékoztató célok ellátására, valamint elhelyezhető a vásárlási folyamatban is, segítségével tényleges átvevőpont kiválasztására is lehetősége nyílik a vásárlóknak.

  • A térkép mögött futó adatbázis óránként automatikusan frissül, így mindig az aktuálisan elérhető pontok listáját mutatja.
  • A térkép beillesztésére egy úgynevezett „iframe” megoldást javaslunk. Ez egy rövid kód részlet, melyet akár a weboldal/webshop tartalomkezelője is elhelyezhet bármilyen felületen.
  • A beillesztésre javasolt iframe kód: <iframe width=”100%” height=”590px” src=”https://online.sprinter.hu/terkep/#/”></iframe>
  • Bővebb információ: http://www.pickpackpont.hu/segedanyagok/pick-pack-pont-kereso/
  • Automatikusan frissülő térképes boltlista: https://online.sprinter.hu/terkep/#/

 

Boltok bezárása

Az üzletek bezárásra / elrejtésre több okból kerülhetnek – ha például egy műszaki probléma jelentkezik, felújítás várható az üzletben, vagy amikor hely hiányában az üzlet nem tud több csomagot fogadni.

A boltok bezárásáról mostantól nem tájékoztatjuk külön levélben, a változásról az alábbi módokon tájékozódhat:

  • a http://www.pickpackpont.hu/segedanyagok/ oldalon, Boltlista menü alatt
  • telefonos ügyfélszolgálatunkon
  • valamint Csomagrögzítő felületünkön tömeges feladás esetén. Ha egy bezárt boltra rögzít csomagot tömeges feladással, hibaüzenet jelenik meg a felületen, hogy az megjelölt pontra jelenleg nem rögzíthet csomagot. Ez esetben egy másik, ehhez közel eső pont kiválasztása szükséges, a vásárlóval egyeztetve.

 

Kérjük, hogy a vásárlói megrendelés leadását követő 1 munkanapon belül nyomtassa ki a csomagcímkét és még aznap adja fel csomagját központi raktárunkban vagy egy Önköz közel eső Pick Pack Pont-on.

Amennyiben ön nem automatikusan frissülő boltlistát használ, az ebből eredő reklamációkat sajnos nem tudjuk elfogadni.

A szolgáltatással kapcsolatos bármilyen kérdés vagy visszajelzés esetén kérjük, keressék a Sprinter ügyfélszolgálatot.

Pick Pack Pont elérhetőség: 06/1 803-6300

E-mail: pickpackpont@spriner.hu